Konfa

Igår blev jag äntligen konfirmerad, WOHO!
Jättepinsamt och jättetrevligt.
Jag kommer sakna konfa gruppen till döden asså!
Igår skulle vi ses igen på kvällen, samma sak som i onsdags, men jag gick inte dit för att jag skulle spela Åhus idag, så att jag inte var helt trött idag, men när jag vaknade idag kunde jag knappt prata för att min hals gjorde så ont.
Usch.

Så pappa ringde till Jonas och sa att jag inte fick spela. Han som hade varit så snäll och fixat så att jag kunde sova där inatt och allt, dessutom hade jag bara anmält mig till en dag, men han bara - Problem är till för att lösas!
Hoppas att han läser detta.
Jag ville jättejätte gärna med, men pappa vägrade att köra mig dit ens för att titta, han bara - Vi vilar idag och åker upp imorrn isf.

JAG VILLE SPELA MEN FICK INTE!
TACK JONAS FÖR ATT DU FIXADE ÅT MIG MEN ATT JAG INT KOM!
jag sov till 12. 13 timmar. jag var nog rätt sliten. I think
Men imorrn är jag pepp som fan! Första matchen sedan i Januari.
Känns jätteknäppt!

Ossian var min lillebror under (här ovan)lägret, stackare! Han i mitten


Jag passar inte i kåpa och dess polokrage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0