Konfa

Annan stor händelse denna helg. Konfirmationen.
Äntligen är den här, ELLER? Jag kommer sakna den jätte mycket, lägret, hemmaveckan, alla konfirmander, alla aktiviteter, alla träffar. ALLT
Men vilket fall som helst så kommer det bli rätt skönt att bli konfirmerad tillsist.

Det roliga är att jag trodde att Åhus Beach handboll började imorrn, så jag har bara anmält mig tills på måndag, men det börjar på måndag, WTF?
Hursomheslt så hoppas jag att någon i alla fall från handbollen kommr till min konfa, det skulle betyda mycket. Vet bara inte vad mamms och papps skulle säga om det, de är typ helt oroliga för att mat inte ska räcka och annat som de skulle kunna oroa sig för.
 Jag tror att det fixar sig!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Första gången sedan i januari som jag kommer att spela en handbollsmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0