Kph

Idag var vi ju i KÖBEHAVN. och jag handlade faktiskt inga kläder, lucky me, jag har nga pengar kvar och alldeles för mycket redan:))
Handlade nån mapppärmsak från systrarna Grene. suprsöt! och stift pennor till skolan.
USCH, det är verkligen inte långt kvar nu. Nej, det vet jag knappt ifall jag vill publicera. Jag hatar alla som hela tiden håller på och typ räknar ner tills skolan börjar. Lixom, NJUT av sommaren, lev i nuet!
Norea och mamma handlade däremot nån klänning och kjol från Zara

Hur ska Zara uttals?
När vi var i Berlin med handbollslaget tyckte bla jag at det uttalas Sara, Bla Amanda tyckte att det uttalades mer Zzaaaraaa. (Vi kallade det tillsist för Z, så för tillfället löste det sig)

Förresten. Det är Pridefestival i Danmark denna vecka om jag inte misstar mig helt?
Iallafall så tycker jag at denna låt passar lite till det. Vad heter det? Gay färgerna? Iaf färgerna som symboliserar homosexuella och dom är väl typ regnbågens färger?! Finurligt va?:)) jag är bääst!!


och en finfin bild på mig år avsluta inlägget:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0