leilas kladdaka

Står här och väntar å att timerna ska pipa. Har faktiskt bakat idag. Det händer typ 3 gånger på året. Det tar ju så lång TID! Min tid är viktig!
Iallafall. är det någon som bakat den nån gång? Den har svällt upp jättemycket nu, ojoj.
Min bonusstorasyster Emilia tipsade om den, fast den kommer nog inte smaka riktigt bra. har dubbelt så mycket choklad i och gjort småfel här och var. dEt är svårt att baka från ett recept från datorn.
Shit, jag har nget intressant att skriva om om jag skriver et helt inlägg om en kladdkaka som står i ugnen, jisses..
receptet här då:)
Förresten är det många som säger GITT??
nån sa till mig att nån hade sagt till honom att man säger gitt istället för gött, för det är så jobbigt att säga.
Som om jag har hört någon ens säga gött här i skåne föruton göteborgsbonusmamma Lisa, typ

Nu är kakan kla, PIIIIIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0