lomms

Har börjat tänka.
Jag bor i Lomma som alla vet ligger vid beachan, det tar alltså högst 5 min för mig att komma ner till stranden. Men jag har bara varit där cirkus tre gånger i år? WTF?!
knäppt va.
men det är bättre och sola hemm. här blåser det inte så in i helvetes mycket och så läste jag i tidningen idag
 (ja, jag läser tidningen när jag äter frukosten, slummar igenom den. Jag kan inte bara sitta och ballglo ut när jag äter frukost, och då är tidningen en bra sak.:)))
att man inte ska bada där. det handlade nåt om otjänligt och e-kolibakterier. Jag har ingen aning om vad det är, men tidningen sa att man skulle undvika att bada där tills de har fått svar på sina tester. Det skulle dröja tills i slutet av veckan.
Intressant. Tyck själv. Vet inte hur mycket jag bryr mig.

En annan sak; Malin sa till mig när vi var i stugan att celluliter försvinner om man badar/duchar i kallt vatten. Stämmer det?:S

Äcklig bild

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan typ Sola bort det har jag hört... Kallt vatten ? nja... vet jag inte x)

2009-07-31 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0