The Godfather


Okej, är det nåt fel på mig eller är jag den enda i hela världen som inte tycker att Gudfaderna är bra?
Jag tyckte att den var jätteseg och fattade inte alls vad den handlade om, så efter kanske 45 min gick jag upp och tittade på nån dokumentär om nån galen kvinna som dödade över 20 spädbarn i början av 1900-talet. Helt sinnessjukt asså. Rätt tråkigt det också...
Efter det slog jag över till MTV där det var, eller, ja, det håller på någon massa konserter sak i Barcelona. Först Pussycat Dolls (som så många andra inte är bra på att sjunga) och sen Kay Perry, som inte heller heller har bra låtar. Usch, nu blev jag frustrerad...
Ännu intressantare så har jag köpte ett par nya löparskor, hoppas dessa är bättre än de förra nyköpta. Kändes som att jag hade benhinneinflammation eller nåt:P
inget mer ointressant nu. Nu ska jag SUVA
nattinatinutte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0