TODDY

Sista Konfaträffen idag då. Känns konstigt att nästa gång vi ses så ska vi konfirmers "på riktigt"
Hm. JAja, men idag har vi i allafall fotats i kåorna och gått igenom hela gudstjänsten inkl. redovisningarna med kåpor som är som bubblor.
Asså dessa kåpor är ofattbart varma, helt fruktansvärt!
Jag svettades så ort jag satte på mig den och då var det bara konfamännskerna där. Jisses! JAg kommer va död.
MEningen var ju att vi skulle fotas utomhus. Nä, ingen bra idé när någon häller hink efter hink ner från himlen.
Så inne i kyrkan under korset blev det.
Efteråt cykla jag till grandparents och träffade Axel&David med familj.
En av Axels favoritvideo, han är min kusin, jag gör vad som helst för kusiner, tillochmed itter och tittar på mupar filmer å youtube tills de börjar gnälla.
Så här är ett klipp till kussarna 2½ år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0