Underbar dag

Idag har varit en av de absolut mest underbara dagar i hela mitt liv! Tack Malin för att du finns!
Imorse tittade vi på två filmer varav en av dem var Damernas... Fantastisk film:))
Sedan fixade vi till oss (Nu var klockan ett halv två) och cyklade ner till byn där vi köpte ingridienser till pastasalladen.
Hem och blanda. Hem och packa. Packa pickenick väskan som fick bli Läkerol väskan jag fick av - Läkerol.
16.03 tog vi bussen till Lund. Pickenicka i Stadsparken. Detta låter inte roligt men jag har aldrig skrattat så mycket, nånsin!
Vi låg där och åt pastasalladen och annanasen och tryckte i oss hur mycket vindruvor som helst, även fast vi var sååå nära på att spy flera gånger. Jäklar vad vi var mätta. Men så sa vi till varandra - En liten vindruva till skadar inte! och så åt man den, 40 gånger, 440 vindruvor är mycket.

HAHAH, kom recis på ett annat tillfälle. Malin låg och kollade på nån kille som inte var ett dugg snygg, bara såg mest snuskig ut ch hon beskrev vad han gjorde exakt och "pratade" med honom '(han var 10-15 m ifrån)för sig själv och jag la mig så att jag inte såg henne. Låtsades inte om henne. Förstår ni hur roligt det var när hon låg där och pratade med sig själv?
RIKTIGT KUL! HIHIHI! som hon skämde ut sig, hjääätat!<33



1. Pastasallad - som var god
2. Fin bild
3. As ful bild dr min hand ser inklippt
4. Vi skrattade som fan åt denna och en liknande bild. Det ser ju ut som min tunga wtf!HAHAHAH

Sån härlig bild med håriga bemn och skoskavsplåstersklister

Jagvet, många onödiga bilder idag. Men denna bild gör mig bara arg!
Dessa tips skulle noga aldrig hjälpa mig att somna, förutom möjligtvis tips rvå, kanske


HEmligt. UWE; BLÄ; ÅCKLIGT; PANIK; HEMSKT; RYSNINGAR; ALDRIG IGEN; FRUKTANSVÄRTLÄSKIGT
nåt mer?

Fast det förstörde inte dagen. Bussen påväg hem lagade den hemska upplevelsen ..))(A)
Nu sitter jag då här och kollar på nåt knäppt program och imorrn ska jag och Malin ta bussn till sjöbo. och fram tills på fredag lördag stannar vi där för sjöbomarknad. Slå en pling på fonkan om det är nån mer där!!:))

lir till att fynda några fina solglasögon, I think

Puss go'kväll, nu ska kvällen fortsätte!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0