Falafel

Mmm..med falafel. Idag slutade vi kl.12 för musiken var inställd. Det var fiskgratäng i skolan bläää. Så jag och elliknorr åt falafel på Mårtens pizzeria. JAg älskar verkligen deras falaflar:))
Gjorde
Jag mår så fruktansvärt illa. Gjorde. Jag mår bättre nu. Usch, jag är trött och vill sova och hoppa över träningen, vilket jag skulle ha gjort om det inte var den sista tränningen innan sommarlovet.
suck..snart måste jag resa mig ur soffan och byta om..gaaaaahh...
Som sagt så är min mobilsladd borta så jag tog faktiskt bilderna från ellinor. Snälla anmäl mig inte(A)

KOLLA KLOCKAN! MIIIIIIIIIN!

mmm falafel, blää falafel

Elli smaskar på pizza :))

Ellinor fyndar som vanligt - Jessicas får ännu mer problem utöver falafel katastrofen, här är då paraplyet som är ett minne blott. Men används dock i nösituationer när man inte har hunnit köpa ett nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0