glurp

Nej  jag vet inte vad jag ska ha för rubrik bara :))
Igår åkte ju jag, Johanna och mommsen till Turning Torso för "Model för en dag"
HAha, ni som har läst min blogg kanske har märkt att detta är andra gången och bara WTF? Men altså, Lisa bjöd in mamma, och man blir inbjuden dit. Nej, jag orkar inte förklara.
Men som sagt så kom min kusin från Sjöbo, och vi var hemma i Lomma vid 22, så hon åkte inte hem uten stannade här i Lommsi.
DÄRFÖR la jag inte upp nåt innlägg igår. Hon är inte här så ocfta, så jag ville hellre vara med henne:))
Vi hade det jätte kul och åt skånska pepparkakor, digestive och popcorne och tittade på film:))
Bilderna kommer upp senare, för de är på pappas sida av datorn och jag har inte hans lösenord (A)

hm, tänkte att man kunde se hur sminkad jag var, gick sådär va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0