Grattis!

Grattis mamma lilla! Fyller år på nationaldagen &allt:))
Jag har gjort en superfin tårta till henne med massa bär och vaniljsås, men sladden till mobilen är tyvärr kvarglömd hos pappa, så jag kan inte ladda upp någon fin bild på den :((
Vill ni veta vad jag har köpt? Jo, jättefina salt&peppar kar som ser ut som brevlådorna i London och ett vitt&rosa förkläde där det står Breakfast at Tiffany's (syftar då på filmen) och sen har jag redan gett henne en skiva med härliga sommarvisor (A)
Aja, jag ska också fira min födelsedag idag btw. Jag har inte firat den hos mamma för förra helgen var jag i London. Har redan fått ett paket - med VÄRLDENS finaste klocka! OMGGGGGGGGGG! och ett jätte fint armband :)
Men jag ska ta och leta efter en sladd ändå. Jag tycker iaf att inläggen blir roligare med bilder:))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min lilla superpärla! Tårtan var fantastisk! Blir så glad att du gillade klockan! =) Skulle kunna köpa en till bara för att få se samma blick i ögonen som jag såg när du fick den! älskar dig så! pusselipuss

2009-06-08 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0