La playa

Japp, idag så har jag bara haft ett pojekt inplanerat. Stranden.
aahh...
Tillsammans med de underbara handbollstjejerna spelande vi beachhandboll på lomma beach.
SÅ härligt! Fint väder och allt!
Det var Jag, Cathlin, Alli, Sandra, Olympia, Cazze och Dennis.
Nä, asså det var helt underbart, förutom då att det blåste:((
Men annars perfa!
Toppen på denna dan var ändå är Dennis skulle träffa fiskmåsar med stenar och kastade över dem på en tant som kom och sa att stenen var en halvmeter från hennes huvud. Hon var arg alltså!
Mer då..
Dennis var en riktigt rolig person, ta vara på honnom Cazz! Han hade noll i taktkänskla och han sabbade en fiskmås vinge! LID DENNIS!
Haha, detta innlägg handlar endå för mycket om Dennis.
Sandra hade med sig en hel kasse godsaker från Malmborgs, innehåll; choklad, chips, dipp, russin, mackor, läsk, godis. Haha, tur att hon var med, hade vi inte svält ihjäl annars?
Jag vet inte vad mer jag ska säga?
I LOOVE ITTTT!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0