Midsommmmaaaar

..Firades i Påarp, vid Laxvik, i Bohuslän I think. Därav att jag inte bloggat sen i torsdags:)
Det var jättekul. Förutom att jag har kännt av min förbaskade kvalsterallergi!! Förstår ni hur jobbigt det är. Det kliar i hela huvet och jag blir helt matt..:( stackars mig.
Men hursomhelst så var det jätte gulligt.
I torsdags hjälptes alla i Påarp och Laxviken åt att klä midsommar stången och i fredags så gick typ alla från ett ställe till ett annat och sjöng sommarvisor t.ex. Idas sommarvisa och pippis sommarvisa. HAHA, urfånigt, men endå urgulligt.
Tänk att de har gjort så här i 76 år!
Väl framme vid midsommarängen så dansade man till midsommarvisor!:))
Kolla så fina bilder från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0