mmm

Å jag älskar underbara sommaren. JÄKLAR VAD JAG ÄLSKAR DEN!
Efter det förra innlägget så har jag varit på dejt med Oliver 4 bast i hans trädgård :))
Tillsammans med honom och hans lillasyster så har vi lekt å lekt å lekt..
Här kommer poängen -> Olivers mamma frågade ifall hon kunder ringa efter mig som barnvakt!:DD
FÖRSTÅR NI HUR BRA DET ÄR!!
Jag gör allt för att vara barnvakt nu under sommaren.  Dels för att ha nåt att göra under dagarna och dels för att jag behöver pengar :))
YESYESYEESS!:))

Annars har vi bara ätit grillad kyckling och potatissallad, som jag Ä.L.S.K.A.R! och ikväll så ska jag och pappa gå ut och springa:)) Komigen pappsen!
SNÄLLASNÄLLA ge mig så här fint väder imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN va snygg jag e!!!

2009-06-16 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0