Nästan klar

Så, phu!
Nu har jag nästan fixat allt inför morgondagen!:))
Har varit en sväng i lomma och en i stan för att kompletera med grejer.
MEn nu ligger allt framme och ska bara packas ner i väskorna.
10 dagarsläger är väldigt länge!
Dvs väldigt mycket grejer!
Håll utkik på bloggen. Senare ikväll ska jag nämligen lägga ut en länk till bloggen som kommer att behöve läsas mellan 22/6 - 2/7. Det är bloggen om vad som händer under konfalägret. Jag är inte riktigt säker på att jag kommer få någon bloggmöjlighet, nämligen :/
MEn ni får lova att inte glömma min blogg bara för att jag inte kommer att kunna uppdatera den särskilt bra! LOVA?!(a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, hus skulle jag kunna glömma din blogg?!? älskar att läsa om allt du gör,och dina tankar! LOVE IT!! hoppas du får det bäst på lägret och att du kommer hem utvilad och glad!=) puss allra mest på dig!

kram

Mamma

2009-06-22 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0