nygift

HAHAHA, är det inte sånt här om man håller på med på dagis? Att gifta bort sig med någon i klassen?
Jag dör så kul det var. Gustav var "vigselförrättare" när jag och Mattias "gifte" oss.
Detta är alltså bara bullshit:))
Men Gustav hade troligtvis extremt tråkigt och tyckte väl att det var lite jobbigt att vara den enda av klassens pojkar som var gift (med elli sen 13 år tillbaka) så han gifte ihop mig och Mattias. HAHAHAHAHA.
(Jag och Mattias satt alltså vid varsin dator och skrev skolarbete, inte ens bredvis varandra, när Gurran kladdade ihop detta! :D)

HAHAHAH är det inte bara FÖR bra skrivet?! Gud vad jag skrattade!!!
Fler bilder kommer efter träningen:D
Possgoodbye

Kommentarer
Postat av: Ellinor

GUSTAV IN MY <3<3<3<3<3<3<3<3

Parmiddag snart baby? ;)

2009-06-05 @ 21:20:12
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0