Onödig skoldag


Jippi, jag hoppade in i dushen och när jag kom ut så trodde jag att vi började om 20 minuter. Så jag slängde bokstavlingen på mig kläder och packade ner sminket i en liten väska och körde en superduper snabb hårföning.
Halv nio hade lärarna kommit, och jag
nio kom resten av eleverna på skolan.
Och inte nog med det. Det enda vi gjorde idag var att skriva en utvärdering till Susanne och sedan "städa" skåken och äta två dubbelmackor som skolan tyckte räckte som lunch. Klockan var alltså inte mer än 11 när vi fick åka hem.
Jag tänker verkligen inte skriva vad jag tycker om detta.'

När adam slutar om typ två timmar så ska han och jag ta tåget till malmö och shoppa skor till mig. jag vet precis vilka jag ska ha!
Jag ska nog även införskaffa ett paraply efter att mitt pajjades i måndags. Nu går det knappt att fälla upp och om man lyckas så kan man ändå inte stäga ihop det helt och öglan som man tidigare kunde hålla paraplyet i är nu bara ett dött litet snöre.

och jag menar verkligen det här. Visar du inte ditt intresse så kommer jag att tappa mitt snart..

Kommentarer
Postat av: Mamma

puss på dig!

2009-06-11 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0