S¤mmarl¤v

Äntligen är det här!:D Som jag har längtat. Jag har verkligen varit jätte trött nu senaste veckan och knappt orkat stiga upp ur sängen.
Jag kan ju helt ärligt säga att det blev inte lättare idag när det blåste storm utanför blandat med regn. Jag lår där i sägen och tänkte bara "Inte idag, inte i juni, inte på självaste underbara skolavslutningsdagen!"
Här kommer lite sköna bilder:))
sladden är ju äntligen användbar, så jag har lagt upp lite men dock, nya bilder på vissa dagar

Fick inge bild på när båda satt stilla så det fick bli en där båda är suddiga och gustav ser lite extra rolig ut
btw Elli<3Gustav, perfekt placering i klassrummet va?!:))
Var bara tvungen att ladda upp en bild som (inte ens är tagen idag) på de två personerna som jag kommer att sakna mest under sommaren, hm, två av många iallafall

Här är vår fula aula som skolan har lagt ner jätte mycket pengar på. Helt i onödan!
Käre Per håller ett tradionellt sommartal. Ett långt sådant -.-

I'm in heaven...imorron är det Funkis på Ung På Scen i Stadsparken från 8 - 24?
JAg är funktionär mellan halv två och åtta mot en T-shirt, en falafel och en läsk. Det var T-shirten som avgorde mitt beslut!:))

Kommentarer
Postat av: ELLINORRR

Kommer sakna dig & min älskling <3<3<3<3<3<3

Perfekt placering, men med allt det snacket har jag en känsla av att Susanne kommer ändra om lite nästa termin ;)

2009-06-13 @ 00:25:45
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: mig själv, jag ägör

jag kommer sakna dig ännu mer när jag vet att du är på en bättre plats. oj det lät som om du dött:O

2009-06-13 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0