Som ny

Ojojoj, skulle nästan kunna mäta mig med Ellinor - MÄSTERFYNDAREN
Köpte ett par skor för 49:- och ett par JÄÄTTTEE snygga "Converse" för 199 pix. Det var allså inte converse, men så lika dana ut, och jag älskar modellen och jag sparar 400 kr
Fick btw en efterlängtad jeansjacka och en klocka, vilket jag nog redan nämnt. Och Adam köpte en keps i Sthlm som jag tog och använde ett par minuter innan han blev hysterisk över att jag tog den,..utan att ha frågat


Varför ska man ha kvar klisterlappen där det står vilken storlek det är på kepsens skärm?

Kommentarer
Postat av: ELLINORRR

Ingen - INGEN - kan mäta sig med mig!



/ Din trogna vän aka Mästerfyndaren!

2009-06-13 @ 00:27:22
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: bror=D

Vilken snygg kèpa! ;D

2009-06-16 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0