värmebölja

Typ. Jisses vilken varm helg det har varit! I söndags for vi ut till min Farmor som firade sin födelsedag med alla sina syskon. Jag, malin, adam och Johanna spelade däremot kubb, vilket jag har kommit fram till, efter 5 förlorade av 5 spelade matcher, är as dålig på. Man vi sprang runt i bikini vilket var helt underbart!
Och ja, jag blev pyttelite bränd för att jag inte hade nån solkräm, men mest BUF. (<--ellinoorrr!!)

Men idag då? ÄNNU varmare, är det möjligt? det måste lätt ha varit över 30+
Men skolan var sjyst. Vi hade biologi prov på morgonen, vi fick använda 2 a4 fusklappar!(skrivna på datorn och allt!) för att vi fick reda på detta prov för mindre än 2 veckor sen. Vilket var rätt skönt:) Efteråt hade vi en kortkort genomgång av teknik veckan, lunch och sedan bad på Högevall! Klockan 12 började detta! Vi var nästan helt ensamma alltså! och vi slutade vid en rätt skön tid. 13.20. Inte helt fel va? Efter det var det bara hem och solbada tills träningen halv fem som (när jag ändå är igång och skriver) den absolut varmaste träningen någonsin. Gud, jag svettades säkert en liter, fifan!
Nu är det Engelska time!

Här är min sommriga klädsel.
 Färgerna idag: vit, blå, gul, rosa, orange, röd, grön, lila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0