Yes+Yes+Usch+Usch+Usch

YES-Vi hade ute dag i skoan idag. Vi började klockan 9 och då skulle vi simma 400 meter på källby ( första "doppet" ), vilket var easy peasy. Asså man kunde välja att simma+cykla till lomma på tid, men aldrig i livet. Jag som knappt kan simma 50 meter utan att drunkna 8-O och på tid sen... Asså det var alla åttor som simma sammtidigt och det var duktiga simmare som simmade. Det hade mycket väl kunnat bli mycket pinsamt. Men det blev iinte så farligt. Jag kom upp först av oss som var lata och inte tog tid. För er som inte har varit på källby så ör typ halva bassängen grund så att man kan gå fram istället för att simma vilket gör att det inte blir så jobbigrt i armarna:)
Efter simmandet så bytte vi om och simmade ojdå, jag är trött, cyklade till lomma. Jag tog följe med Imelda och Eva dit :) Väl framme så satte vi oss istranden och jag åt min mumsiga matsäck-shnizel på macka och yoghurtsås på muuummmss!
JÄÄTTE lång tid efteråt när Eva, Agnes och Elin hade varit och köpt glass på HEmköp cyklade vi hem (jättelång tid är när kl är 12!).
YES= Vi hade jätte fint väder hela tiden:))
Usch=JAg är superduper trött idag igen:((
Usch=DEt regnar och är kallt
Usch=JAg cyklade hela vägen hem från Lomma med PUNKA!:@


LASAGNE DAXXXX

Jag äter 5 kr choklad från netto för jag har extremt ont i min rumpa och jag cyklade faktiskt och testpumpade däcket på en seriös pumpstation, men luften hann åka ut innan jag hade stängt locket:((
Jag var alltså värd chokladet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0