Första


Okej, nu har jag skapat en blogg. Nu är jag som alla andra. eller inte.
Idag fick jag ÄNTLIGEN göra mitt fysik prov. Man kan ju undra hur jag kan längta efter att få göra ett prov, men tro mig. Detta prov har skutits upp i flera veckior, vilket betyder att jag har pluggat i flera veckor. På ett prov. Det gör en väldigt trött. I vilket fall som hälst så fick jag 38/40, mycket nöjd.
Idag blev vår träning inställd så Imelda och Frida har följt med hem för att baka cholkadkladdekaksmuffins. Dessa muffins är de godaste som finns.
Jag ska lägga upp receptet om en liten stund.
I vilket fall som hälst så hade vi det mycket trevligt.
JAg ska äta, men jag lovar att lägga upp receptet närsom hälst!
PoK
Dessa är superduper lätta att göra. tar inte mer än en kvart! max!  Snåla inte med kakaon :)  ..och ha dem inte inne i ugnen en sekund längre än 10 min ;)
Här är receptet!
De är superduper lätta att öra, tar inte mer än högst en kvart!
tips: snåla inte med kakaon!
         Ha inte inne muffinsen en sekund mer än 10 min. Då blir de inte lika smarrigt kladdiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0