Nova lund

På dagens schema  fanns det idag invigning av aula. Vår aula har renoverats sen sommar lovet och skulle ha varit klar lagon till julavslutningen. Men icke, den blev klar 3 månader för sent - typ igår:)
Aldrig nånsin att jag skulle våga stå uppe på den scenen. never.

Efter skolan + 2 ½ h träffades jag imelda och astrid på nova. Astrid hittade en fin present till kathinka och jag och imelda köpte bamse choklad:)
Vi kollade in på de flesta affärer men inget lockade direkt. JAg skulle görna vilja ha ett par "låtsasjeans" men jag ska med hanna och boel i karlskrona imorrn och shoppa på långlördan. Så jag väntar nog tills dess.
Min stora passion för tillfället är solglasögon. Jag skulle såå gärna vilja ha jätte många olika colla brills. :)) så det år bli ett par nya solbrillor imorrn också!
Nu ska jag packa tills imorrn och kolla på let´s dance efter det. Vem vinner? Laila eller magnus? hm?
Dessa kom närmst kassan, men ändå iget köp, tyvärr :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0