USA arbete

Usch, nu har vi fått veta när vår tidslinje om Usa ska vara innlämmnat. På torsdag. Visserligen så är jag klar med 8 textrutor. Men jag måste skriva 3 till :( Så  dem ska jag försöka göra nu. Annars inget speciellt idag. Träning som vanligt, inget varmvatten här hämma - som vanligt. Dålig dag.

Fast en sak var jätte bra:) Lindforss sa att hon hade snackat med zon - tränarna och de ska typlåta mig fortsätta innom parantes. Asså jag blir reserv tror jag att det betyder!
Hon gjorde verkligen min dag idag:)

jaja, jag är inte världsbäst på paint. MEn huvvudsaken är byxorna som jag har fyndat. 150 kr istället för 300kr :) Jätte snygga från vero moda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0