090520

Peldan blir även hon byxmyndig idag:) smsa henne, I hope!
Ville bara lägga in dettta snabba inlägg nu så här på morgonkvisten. Jag håller på att tömma kameran inför resan till london. Malin åkte nu klockan fem imorse, jag var uppe och krama hejdå!:)
Men imorgon bär det av för mig. 04.20 ska vi samlas på Kastrup, JISSES!
Jag vet inte hur många inlägg det blir nu. London och så är det ju så varmt och jag måste packa.
Nu var överföringen klar.
Ha en underbar dag allesammans!:))
POK JESSICA!:D

Kommentarer
Postat av: chicy

Hej! skulle du kunna berätta för mig hur man fixar egen desing? asså en egen heather typ

2009-05-21 @ 11:00:52
URL: http://chicyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0