5475

..Ungiför så många dagar har jag levt!:)
Det ser rätt lite ut med tanke på hur länge det är!:P

Födelsedagen idag har varit helt okej. Jag har fått många grattis:)
Jag mötte mamma när jag steg av bussen och hon gav mig två ursöta grejer! Jag kan inte hitta dem nu. Jag fotar dem tills imorgon;) Det var ett jättefint halsband med en muffins som berlock med färgade diamanter på och en blå plast rings rosett! Asså det var helt underbara!
Klassen sjöng för mig också. Hade jag varit typ 65 bast hade jag nog inte hört det..hihi, eller jo, jag hörde Elli och Gustav. Bra jobbat!
Men jag blir så ledsen när folk inte kan vara glada för min skull.

Happy Birthday..

Superfina leggins i en super fin färg:D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHA :D

1. Du har grop i hakan på bilden & jag är dödsavis :(

2. Jag sjöng skithögt för att alla typ lät som små möss, så jag tänkt; - Amen vad fanken, nån måste ju ta täten!!

Hehe, okej kanske inte :P Men, jag tyckte att det var kul :) Hihi

3. Asballt att du ska till Brittans konsert, bajs på Eva och alla som tycker att det är fjantigt :( :)

2009-05-21 @ 21:28:43
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0