Amerikanska klassiker

Äntligen är jag klar med att spela plugghäst och skriva in textrutor på datorn, fast än att man inte behövde :)) MVG here I come!!!:D:D
NEj, jag kom på att vi har engelskatest och spanska uppsats tills imorrn. Usch å fy. Nejnej, inga fler läxor. Nu ska jag titta på bildburken och fixa klart Evas plopp-present :)

Dagens två extremt tjocka minus:
Malin bby har gjort slut med Markus. Men jag har ringt henne, och hon sa att det var vad hon ville. Men det känns konstigt endå. De har typ varit ihop i åtta månader!
Frida bby har lite strul med Micke, hoppas för ert bästa nu. Ni får inte också göra slut. Nej, ni fixar dethär!:D
JAG HJÄRTAR ER EN VÄLDANS MASSA MYCKET, ER BÅDA:D<333333333333
det är bara att ringa till mig så hittar jag en lösning, jag e typ 118118:D på sätt å vis..

godnatt till resten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0