Brittan!

Jag lägger upp sjukt många inlägg nu irad för jag vet inte när internet krashar ingen, om det gör det.
Imorgon är då årets viktigaste dag - 18 maj
Pappa är i Karlstad så vi åkte ut till farmor och åt födelsedags frukost idag.
Kusin Johanna var även hon där :)
Jätte stort frukostbord me mango, korv, korv, korv, skinka, ost, honung, tomater, gurka...Hur mycket som helst! Och hur gott som helst!
Efter frukosten fick jag åppna paket. Många finfina saker. Men mitt favotitpaket var en liten låda med ett par trosor i. Och en konsertbiljett. Till BRITNEY SPEARS!
Ska se henne i Parken i Köpenhamn den 11 juli! Silken lipsill jag var när jag såg den. Det sjuka var att kvällen därpå sa jag till pappa att man kan knappast f¨en bättre present.
TACK SÅ MYCKET!!!(hjäääääääärtaan!)
Nu ska vi gå och fika på valentino
!:D
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0