Elliknorr

Igår kväll så var elliknorr hemma själv, så jag gick över och vi kolla på film tillsammans :D Mr. & mrs. Smith, altså den som gick på 5:an :))
5 min kvar så blev jag pangbomm trött och bad mamma komma och möta mig med paraply:D
Vi hade skit kul och imorse kom jag över och lämnade en bunte med Danny plancher till Knorris :D
JA, så här såg vi ut när vi kollade Talang igårkväll



Hihi, puss på dig! Jag ska länka din blogg när jag kommer på hur man gör ;D<33
www.ellinorsss.blogg.se
checka planch resultatet;D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

PLANCHRESULTATET ÄR FETT!

Den i taket ramlade innan, satte upp den igen, men den kommer säkert ramla när jag sover :(



TACK :D

2009-05-09 @ 18:09:52
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0