Födelsedag

På träningen så visste ingen om att jag fyllde år till en början :O Asså det är hemskt. Lägger man inte upp en bild på bilddagboken att det är ens födelsedag så vet ingen om det. Sånt kan man väl veta endå?
Usch jag var jätte ledsen på träningen, och när alida sköt en boll i ansiktet fick jag gråta lite...Det var skönt, att gråta.

Väl hemma så fick jag pastasallad av malin som var super god och efter en hårfärgning på henne en übersupermegajättegod kladdkaka med bilar och floursocker på! Helt UNDERBARRRRRRRRRR!!!!!!!!!
Jag kom på när halva tårtan var uppäten att jag skulle ha fotat den så den halvan kommer hr ;)

Det står självklart Jessica. Jag åt mest av den så ni vet, typ en tredjedel. MEN DEN VAR JU SÅ GOD!


Nu är den snart slut..
Men det är ett stort plus med skilda föreldrar. Jag får fira den en gång till! Så riktigt slut är den inte ;)
Ni ser vad klockan är. Jag ska gå och lägga mig. Jag behöver många tillars sömn
tack för en dunderbra helg/dag ! JAG ÄLSKAR MITT LIV!

Jag har inte glömt halsbandet och ringen, foto kommer imorgon!;)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag såg tårtan hel...den var väldans fin! Gulligt av Malin att baka en kaka och göra pasta sallad till dig efter träningen! Ni är goa ni två!! =) Hoppas ni får det superkul i London, visserligen på varsitt håll, men...man vet ju aldrig, ni kanske springer in i varandra...helt otippat...men kanske! thihi. Pussis min goa 15-åring!

2009-05-19 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0