Sandfotboll

tjoo!
På idrottslektionen idag hade vi skitkul! Jag och elli äger fett med tjockisar!:D eva var också grymme
Vi körde beach fotboll, i LÖÖÖV. Det är en av grejerna som äger på svane, att det finns en stor sandlåda :D:D
jag försöker övertyga min lillebror att börja där och sluta på sunkiga fågelskolan, ni som ej håller med, tro mig! Fågelskolan är bottennapp, svane ÄR bättre!
När det var typ 5 min kvar så sa malgo att vi skulle springa till stadsparkscafeet och tillbaka, men jag och nårra till var ju jätte sandiga!:O vi hade sandbrottning istället!:D
Tillen början med så körde jag och erik rugby. Erik är stora och starka vargen så han går inte att rubba, men när han sprang in i mig så flög jag som ett löv, swiish! och gjorde bakåt kullerbytta. Asså enormt skön känsla att bara flyga bakåt.
JAg tyckte då att detta var super kul så jag skrek IGEN IGEN! och han sprang in i mig 4 gånger i rad, sen var min axel mer eller mindre nermald :))
Snart efter att vi slutat med rugbyn så startades en sandbrottning mellan mig vs Erik, Max och Dilan. Mest. De brottades lite med varran, men oftast så var jag offret. Detta var ännu roligare!
HAHAH
Det blev böghög med en tjej underst :))
Nej, jag är inte kär i nån av dem, så detta var bara lek, inget annat!
MEn det var bara såå roligt, IGEN IGEN!
pussen å kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0