Slå detta!

Jag har mer  eller mindre suddiga minnen från tidigare idag. Jag ska berätta vad jag kommer ihåg.
Vi slutade 15.10 So far so good,
Lars fångade upp mig och tog sig i sina armar och gav mig en blöt puss!
HAHHAHA, NOT! Tack å lov!
Tillbaka till änmet som ni kanske förstår att jag inte riktigt vill erkänna... :O
Han fångade upp mig och lars frågade om jag ville vara med i skol dm. I skol dm -  fotboll
Jag blev paff,
-ööh va? jag kan inte spela fotboll!
- Men vi behöver en målvakt, ingen annan kan stå. Jag har frågat Frida, men om hon tackar nej, vill du ställa upp?
-tja, aa, kanske det, få jag ta en funderare först?
- Jo, för altså det är på torsdag. Biljetten och allt är fixat. Vi samlar på stationen 07.30
-Då är vi lediga från skolan?!:)
-jadå, det fixar vi
(pratar lite med agnes som säger att frida kan ju inte, hon har skadat ryggen, sant! Jag går tillbaka till Lars)
- Asså Frida kommer att tacka nej, för hon har skadat sin rygg. Men jag kan ställa upp
-Vad bra:)
-Fast jag har ju iofesej ingen fotbollsytrustning, alls! Måste man inta ha dobbskor och benskydd?
-Jag kan fråga i laget, vilken skostorlek har du?
(kollar ner på mina bauta fötter :)
- 41, men då får du säga till dem i laget att det inte alls är säkert att jag är bra. Jag kanske är en av skånes fem bästa handbollsmålisar, men fotbolls målet är ju större och det kräves en annan teknik..glöm inte att säga det! asså jag ställer gärna upp och så men endå!
- Jo men det säger jag till dem. Dessutom finns det säkert någon som kan erbjuda något. Jag fixar det här med utrustning och sånt tills imorrn. Jag söker upp dig
- em, okej, hejdå.
(Jag frågade om man inte kunde hitta nån annan som kunde stå i mål, så att vi var två målisar, men de fick bara ha tio st spelare)
Önska mig ett stort lycka till!

Hur i helvete gick detta till, nu måste jag gå upp tidigare på torsdag för att spela FOTBOLL...Omagaaad!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHA :D Jessica + fotboll = ??

Hur ska detta sluta??? Hihi lycka till, ska hålla tummarna! :):) Det kommer nog gå bra ska du se ;D

2009-05-12 @ 22:44:36
URL: http://ellinorsss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är säker på att du kommer att inleda en ny karriär på fotbollsplanen!! Tänk bara på att det är FOTboll som spelas = man lirar med fötterna = bollarna kommer ofta lågt! Tips från en som vet precis vad hon pratar om.... ;) pusselipuss

2009-05-13 @ 13:33:11
Postat av: Frida :)

hahah blöt puss ? ÖRK ! fy fan blev sjukt chockad när han typ halv pussa mig på kinden .... hahhah.

2009-08-14 @ 02:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0