Storasyster&lillebror

baby brother, jag älskar dig mer än vad jag visar.
Är han inte enormt gullig som skickar in ett inlägg i postis till min födelsedag??
Det tycker verkligen jag! Kolla så sött

Översättning till bilden;
Till min syrra!
Hej alla postisar! I måndags fyllde min storasyster15 år! Hon avgudar filmen, och även boken, "Twilight"
Så det skulle vara den perfekta presenten om detta inlägget kom med i tidningen tillsammans med en STOR bild på någon från filmen "Twilight"! :D
Det skulle få henne på väldigt gott humör!
Tack på förhand!

Supergulligt va?


Vår granne Alex säljer sånna hära solisar (nedan) och en massa andra sorter, så adam och jag köpte varsitt. Eller adam köpte, jag lånar:))

Fräsiga som fan!:D

Kommentarer
Postat av: lshals

jhaldhal

2009-05-27 @ 20:43:04
Postat av: lillebror! :D

tack SÅ mycket!! love U 2!

2009-05-28 @ 14:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0