Happy halloween

I efterskott ja;) Det var ju förra helgen som det var halloween, men då var jag i Stockholm med pappa som min konfirmationspresent. Resan var helt underbar och anledningen till att jag inte har skrivit något om den eller något annat av de många intressanta sakerna som händer i mitt liv är pga två prov. Ett SO prov i Tisdags och ett Teknik prov i Onsdags. Det blev mycket plugg på kvällarna och morgrarna (Jag kan ikke klura ut hur det ordet stavas!)

Läs: 44/48 på Hemkunskapsprovet som vi gjorde fredagen innan praon. MVG!
(Jag borde läsa Kemiiiinnnnn nuu!!!)

Egentligen är det grannen som fyller år, men hon ska ha sitt kalas som halloweenfest, så det kommer tt bli fede skoj!
Jag kan inte kunde inte komma på vad jag skulle vara innan (Tveksamt om det jag har beslutat mig för att vara är någonting överhuvud taget!) så jag lånade en guldig paljett top och en "frihetsguinnan-krona". Till det ska jag ha guldigga tights och en guldig top som knappt är använda sedan pappa och Lisa gifte sig för två år sedan! Men nu är det dags!

Det blev ena rediga poser!
Det är en aning svårt att få med hela outfiten så att ansiktet fortfarande syns, så detta får reprensentera den!:D

Nu kan det vara dags att läsa kemin. Puss till alla mina små vikingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0