Svininfluensan

Jag som så många andra har tagit Svininfluensan vaccinet denna vecka och jag som så många andra har fått rejäla biverkningar. Ite lika mycket som andra men dock. Jag kände mest att det spännde i vaderna, seg som sören i huvudet och hela min vänstra sida av kroppen var allmänt efterbliven. Jag kom på mig själv att gå och boxa Eva på rumpan och luta mig en aning mot henne när vi tillsammans med Sofi och Frida gick hem från ungdomsmotagningen. Sen BEHÖVER det ju inte vara pga S.I.V. Men jag var trög den dagen!
Andra har ju förhelvete legat och haft frossa, feber och ont i hela kroppen, så 1/3 av Svane var hemma. Ankis telefonsvarare var full!



Nu är det små javla ungskitar som ha äggat vårat hus igen. Jag vill strypa dem! Förra gången var det ett lite ägg som de kastat i fönsterkarmen - nu var hela fönstret nerkletat, och även bilen hade fått sig en släng. Kan ni förstå hur det luktar när man går ut nu! För ja, de har kastat ägg vid vår entré.
Ser jag vilka det är så kommer jag banne mig att anmäla och jaga och************* dem

Jag blir så ARG! Kan de inte bara gå och ..GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!



Nu ska jag inte vara arg. Jag ska byta om inför fester. Jippi!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0