9:an


Mer än ett år sen jag bytte klass nu. Bilden är tagen vid samma årstid som nu. Det var det bästa jag gjort i hela mitt liv. Ångrar det inte en dag! Så många fina vänner jag har fått♥

Nian nu och all fokus på att få bra betyg och välja rätt linje. Jag har varit jätte pepp på Hotell&Resturang eller Hotell&Turism men båda linjerna ligger på Vipan, farfar away! och båda har jätte låga lägsta intagningbetyg vilket kan göra att klassen blir som fågelklassen. Blä. 50 poäng var det förra året på Hotell&Resturang. 50 poäng= godtjänt i fem av sexton ämnen= resten av ämnena kan vara underkända!

satan.

Funderar nu på att gå sammhälle-språk på spyken eller samhälle-turism på Turistgymnasiet...Alla dessa linjer. Jag blir KNÄPP!

HJÄLP!

♥Pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag vet!!! De är så många olika linjer, man vet ju inte vad man ska göra. / Anna

2009-10-07 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0