Fredagsmys

I fredags skulle jag, Alida, Cathlin och Malin på träning med 93:orna. Men när klockan var halv hade inte ens tränarna dykt upp, så Cathlin ringde en av hennes kompisar i 93 laget och frågade var alla var
-Jag tror att vi har match idag, så träningen är nog inställd.
Tack.
Så där var vi helt i onödan ombytta. Varför inte ta tillfället i akt och göra det bästa av situationendär fick jag till det!) vi pling på hos Cazandra som bor typ fyrahundra metar därifån:) Haha, vad som hände där I wont tell you!
Jo, hon skrämde bara skiten ur oss :P


Hallå vi är tonnårstjejer, vi älskar att fotograferas! :))

Lilla-söt-mobbade Alida får avsluta detta inlägg.
Nu skall jag o sova och läsa uro Singoalla som är enooormt seg pga att den är skriven på tidigt 1800-tal. Asså det är som att läsa ett annat språk! Jag blir helt MATT i huvet!
Godnatt!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0