Homie

En liten väninna till mig berättade för mig hur jobbigt det var att hennes pojkvänn fyllde år nu på lördag. Hon funderade seriöst på att göra slut på fredag bara för att slippa lördagen och sen på söndag säga hur mycket hon ångrade det och se till att de blir ihop sen igen. Hur enkelt som helst?
Ibland är hon bara för slö i huvudet -.- Men jag älskar henne anyway!



Har suttit i en timme kanske och lyssnat igenom MIKAS nya album The boy who knew too much på youtube. Nöjd. Pojken har gjort ett bra jobb. Efter första gemonlyssningen är väl Rain min favorit. Men det kanske ändras?

Ska dra mig motsängen nu. Jag vill ju inte vara trött på praon imorrn;)

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0