Kjolen

Här är äntligen bilder på mina fynd på Top Shop med Imelda för en vecka sen :))
Kjolen är underbar, älska den!


Hemkunskapsprovet är nu äntligen avklarat! Phu! Inte på långa väga så svårt som Mona skulle kunna göra det! :o
Tittar halvt på Idol, Camilla sjunger för full hals, låten hon sjunger är förresten bra:)

Ska sticka över till min älskade Ellinor och kolla på grandma.. någonting. Så peace out everybody!!

Sålde vårlökar på herr-handbollsmatchen nu precis. Fifasiken va kul vi hade det med konstga kunder och allt. Sålde bra. Jag var dock inte riktigt pepp på att vara där en fredagkväll...men jag är glad för att vi får denna möjlighet att sammla in pengar till lagkassan :D
så.
Mums på
er alla!

PUSSHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0