Kyrkan

Lilla jag var den enda minestranten i kyrkan idag, så jag fick bära kors och vara i centrum för hela församlingen!:)
Efter att jag blev konfrimerad har jag anmält mig till att vara minestrant på söndagar lite då och då, bara för att komma till kyrkan. Jag får så gott samvete efter att prästen har sagt "På herre Jesu uppdrag säger jag: Dina synder är dig förlåtna". Helt underbar mening! Sen på måndagen börjar man om från början. Super!:)
(Minestrant=hjäpler till med nattvard och lite annat smått under högmässan=gudstjänsten på söndagar)
Så nu har jag väl på sätt och vis biktat mig?

Skulle ha hunnit gjöra lite läxa nu, men jag tog den andra Gardasil sprutan och sen blev det inget av pluggeriet..

Vid fem ska jag möta Sofia från konfan och fråga henne lite om hennes linje - Sammhäll språk på Spyken. Vad hon tycker om den och så. För Programväljaren och alla högar med linjer och dittan och dattan hjälper banne mig inte ett dugg. Alla bra linjer är ju på Vipan!
..och ikväll har jag bjudit hem Elli och vi ska kolla på hoodwinked - ännu en gång♥ och snacka killar. Våran gemensamma nämnare! HAHA!

Secrets we will never reveal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0