Momofoko

Spanska provet gick av stapeln idag. Anledningen till att jag inte har bloggat. Skolan går före allt! Till och med handbolles träningen igår, fick veta att det var "testet"  åtta kilometer på tid. Jag hade ju varit bra på det! Jag och Ellinor sprang ju det i måndags på 44 min - och jag vi kubbade (sprang jättefort) inte alls på hela vägen!
GOSH!


Nathalie i min paralell klass är med:)) Flera månader gammal men wow, häääftigt att vara med i en musik video ;) :D

Spanska provet avklarat hemkunskap provet på Fredag. Jag dör så mycket jag längtar till praon. Visst har vi enormt mycket och stora saker att göra, men betydligt mycket lättare att ha tre veckor på sig(PRAO+höstlov) än bara en helg.
TACK!
Idag åkte förresten pappa och Lisa till New York. NEW YORK! Jag ville följa med. Men fick inte. Det var deras bröllpsresa tror jag. Två år sen bröllopet-men bättre sent än aldrig:))

Nu måste jag läsa lite hemkunskap.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0