Practisé

Ny uppfunnet ord till rubrik. Praktiken idag var minst lika rolig som igår bara att jag fick veta hur jag skulle göra espresso, latte och cappuchino. Vilket i slutändan består av exakt samma caffebönor, bara olika mycket mjölk och olika stora muggar. Jag har även hackat lök och lipat som en liten snorunge, handlat frukt, rullat chokladbollar stora som paprikor, hackat sallad, diskat, diskat, diskat...En hel massa saker alltså! :D Jag älskar verkligen Wayne's! Oh yes i do!

Så nu ska jag läsa lite mer i engelska boken och sen blir det till att gå ut och gå efter det mer läsande fast denna gång Singofuckin'alla. Skriven på 1800 talet. Behöver jag säga mer? Nä.

smokn' hot omslag asså. Dömm inte boken efter dess omslag, men det ordspråket kan väl ändå inte gälla denna boken? o.O?


Gubben i lomma och hans tomtemor kom hem från The Big Apple idag. Pratade lite snabbt med honom i telefon och de hade besökt b.la. ground zero. Där var det de som lipade. Men jag kan faktiskt förstå dem, där är det människor som dött och inte rödlökar (notera att jag skrev röd framför lök, annars kan det lätt misstolkas. På praon erbjöd jag mig att dela rödlökarna och sa "Min ögon tål lökar väldigt bra" ooops! Ja, min humor är retarderad)

Nä, nu ska jag äta. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0