"Shoppat"

Jag haf för första gången på flera veckor "Shoppat". Jag måste vara sjuk eller något, jag mår nästan illa och får ångest när jag handlar något. Allt detta för att jag vill spara pengar till Florida? Inte vet jag, men idag har jag alltså lyckats handla innan min magkänsla stoppat mig!:)

WHAAT?! Bara svart? hehehe. Tröjan köpte jag för att jag inte han någon svart t-shirt till Wayne's coffee nästa vecka. (Lungn! den kostade femtio kronor) och legginsen köpte jag inte för att Elli har liknande. De kostade 99:-! Leggins brukar kosta minst 149:-! ..och sen råkade det vara dragkedja som på Ellis..
Mössan är såklart från förra säsongen, daaa!!

Har precis sett klart ett hemskt videoklipp på youtube om barnmisshandel. Fortfarande lite snyftig..
här kommer klippet utan biden, för låten är värd att lyssna på. Redigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0