Stockholm

Hihi, jag läste inlägget från igår. Jag kan knappast ha varit vid medvetande alls! Men, men. Imorgon åker jag iväg till Stockholm med min pappsi. Min konfirmations present:) Vi åker upp imorgon bitti, på kvällen kommer vi att se My Fair Lady och på fredag kommer vi att se Primadonnor. Sen blir det såklart shopping och stadsrundor.

My Fair Lady är föreställningen som vi ser imorgon kväll på Oscarsteatern. Asbra platser!
Här är supermånga svenska kändisar med. (Jag har en bred vetenskap om svenska gamling-kändisar, för pappa har alltid älskat svenska musikaler och en massa sånt, så jag vet vilka dessa skådisar är iallafall!:D)

Henry Higgins
- Tommy Körberg
Eliza Doolittle - Helen Sjöholm
Alfred P Doolittle - Jan Malmsjö
Överste Pickering - Michael Segerström
Freddy Eynsford-Hill - Christopher Wollter
Fru Higgins - Monica Nielsen
Fröken Pearce – Anna - Lena Hemström
Zoltan Karpathy & Harry - Henrik Dorsin<-Parlamentet kille
Fru Eynsford-Hill & Fru Hopkins - Ewa Roos
Jamie – Fredrik Lexfors



PrimaDonnor kommer vi att se på Hamburger Börs på Fredag kväll. En liten lokal där man står nära scenen. Här är Sussie Eriksson (Segermyhr) Charlott Strandberg (virriga grannen med svart hår i Svensson Svensson) och Gunilla Backman med. Alla dessa hade huvudrollerna i den svenska uppsättningen av Mamma Mia! och inte nog på det så är föreställningen som jag och pappa kommer att se den sista uppsättningen av PrimaDonnor!:O:D


Kommer att bli en helt fantastisk avslutning på lovet. Puss på detta!

Nu ska jag gå och lägga mig.

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

ÄNTLIGEN,....hon är tillbaka!! älskar din blogg. Härligt att veta vad du gjorde i STockholm!

Ser fram emot nästa inlägg, när det än kommer!

puss på dig!

Mamma

2009-11-04 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0