Tillbaka

Fick ångest idag när mamma sa att det var synd att jag slutade blogga så jag loggade in för att kolla ifall jag hade fått några kommentarer. nix. och så statesiken. lika många som när jag bloggade 24/7! jag behöver inte blogga men ändå ha besökare. Häftiigt!

Jag kommer dock inte att uppdatera ofta alls. Em, inte i gämförelse med innan. Bara de lite viktigare händelserna kommer att bloggas:) och måste säga EN LITEN VIKTIG SAK DÅ SOM ALLA VET. jag har fåt jobb! Fattar ni hur underbart det är. Förstår ni hur glad jag var när HON frågade MIG! ochnä, jag var inte desperat efter ett jobb, jag kan inte vara desperat när jag redan har fullt upp med handboll och skola åt höger och åt vänster. Men det är ju inte så att man tackar nej till ett jobberbjudande, nänä!
Jag kommer alltså att jobba på Wayne's Coffee vid Carl Werners Galleria i Lund. Jag är GÖR cool (uttala GÖR på göteborska, annars blir det bara fel!)

JA. Så. Nu har jag uppdaterat bloggen en aning och ska nog klistra in några bilder om några timmar. Imorgon, Idag. Klockan är över tolv.HJÄLP! Ajabaja Jessica. DU MÅSTE SOVA! -ja, jag känner hur påsarna under ögonen bildas och hur jag börjar känna mig mer och mer nördig när alla andra i huset har gått och lagt sig men jag site vid datorn. Ikke okej!

och texten börjar nu spåra ur när jag börjar prata med mig själv på bloggen. nä.

Godanatt!

Och en extra stor godnattpuss till Emilia som äntligen är lika gamal som mig. Hon är överbäst!<3 Grattis darrliing!

Kommentarer
Postat av: Elliss

Varför sluta blogga?? :(

2009-10-28 @ 16:18:46
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0