Top shop

I torsdags var det V.I.P. kväll på Top shop med Imelda. Hon hittade tre urtjusiga plagg och ett klockhalsband. Jag köpte ett par örhängen och en kjol. jättefina! Det blev hundra åttio kronor tillsammans:) Åh, jag får sån ångest hela tiden när jag ska handla något. Jag kan bara handla flera plagg på samma gång om det är rea. Annars känner jag att jag kommer att bli p.a.n.k.
JAG SPARAR JU TILL FLÅRIDDA!
vill ha ett par Converse men jag sparar sparar sparar!
Bild på de två bedårande inköpen får jag klippa ihop tills imornn.

DAMN.

Datorer, Steriors, TV-apparater och allt annat tekniskt packas ner imorrn. Jag får krupp på slarverier och folk som är virriga virrpannor!

Påtal om virrpannor, jag trodde att vi skulle spela match på Tuna, men det var idrottshallen fick jag reda på från Sandra på facebook. Thank you for facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0