WAYNE'S COFFEE

Idag smällde det:)) Första dagen på Wayne's coffee! Blev faktiskt verkligen positivt överraskad av caféet
[Idag lärde jag mig att positivt stavas positivt och inte posetivt! Thanks to T9]
(Gode gud, säg nu att det stavas så!)
Personalen där var as shyssta! De var roliga och när en av tjejerna sa att jag skulle städa "personalrummet" började hon med att säga - Detta är inte ett dugg kul, men du är praoelev, så sånna här saker får praoelever gra. sånt som ingen egentligen vill göra.

Jo men verkligen, de är unga och jag frågade någon vilken linje hon gick och vad de ville göra efter Wayne's. De var lätta att prata med♥

Jag fick inte göra särskillt roliga saker, egentligen. Diska, städa och servera lite. Men att diska var inte alls skittråkigt. Rummet var på övervåningen och en dörr hade gått sönder osv i vilket fall som helst kom det in en massa (massa är väl till att överdriva, men tio pers kanske?)kunder som frågade vart toan låg. Vänta jag ska painta så att ni förstår. Annars kommer det bli en aning rörigt..

Dessa massa kunderna kom oftast från trappan och så frågade de "Var är toan" och jag svarade "kolla bakom dörren" hihih. Jag kände mig så mogen när jag bara daaa! ni kanske ska kolla er omkring innan ni frågar en massa! Jag jobbar! Ser du inte det?!
Jag sa ju inte de meningrna med utropstecken. Det hade ju varit hemskt. Jag är snäll! Lovar!

Hahaha. Det är bara jag som känner mig cool i sådana sitationer!

Jag ha fått många frågor om vart det ligger. Wayne's coffee ligger vid Carl Werners galleria (namnet är på ett ungifär) väldigt nära Gina Tricot.
Så, nu när ni vet det kan ni väl komma och hälsa på någon dag?:))

PUSSAHEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0