9c

Klass fotot och Enskilt foto harr nu anlänt:)) Varsågod och titta:D

Hitta mig innan nu kollar namnen(A)!

Tadaaaa:) ingen svår fråga:))

1.Jessica 2.Frida 3. Max 4.Yrsa 5.Adam 6.Monia
7.Erik 8.Mattias 9.Dilan 10.Rasmus 11.Susanne 12.Adrian 13.Imelda 14.Lucas 15.Mio
16.Eva 17.Ellinor 18.Petter 19.Gustav 20.Fredrika 21.Sofie

KATCHHIIING!!

Det enskilda blev suddigt och fult när jag försökte fota det med mobilkameran i förbifarten till bussen. kul ska vi inte ha det idag

Lunchen idag var ytterst intressant, samtalsämnena byttes lika fort som man kan säga pappricka. Vi pratade om TV-shopen typ abtronics för magmuskler, damsugare, andra träningsmaskiner, fråga olle, porr, pippi, femenin porr, lite tyska, egna ordspråk, hur ordspråken blir om man översätter dem rakt från engelska till svenska (t.ex. it's on fire=det är på eld och over there=över där), en hel massa om nerver och cellprovning och säkert en massa andra konstiga änmen. Asså det var verkligen sjukt många samtalsämnen på 40-50 min.
Ville bara säga det(A)

Imorgon bitti åker jag till Örebro med handbollslaget och stannar där över helgen. Vi ska bo på ett fyrstjärnigthotel maddalovers med badhus och spa...WOHO.
SÅ jag tänkte börja packa nu.
Ha en trevlig hel underbara människor!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öööö klassfottot såå hemskt :(, min blogg rullar igång igen :P efter 3 måndaders bloggtorka :O

2009-09-14 @ 17:26:19
URL: http://imeldan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0