Bibliotek

Asså jag gillar inte bibliotek. Inte det som är närmast mitt hus iallafall. Det är jobbigt varmt, feber varning, biblotekarierna är så dära jobbigt slöa och så krånglar dom så inihelvete. Förresten, tackar min No-lärare som la ut facit till instuderingsfrågorna med nåt konstigt så att jag inte kan öppna det.
Eller det kanske är mitt fel, jag har ju faktiskt inte Word, vilket skolan har. GOSH! jag är klumpig.
Öh, men nu har jag skaffat mig ett bibliotekskort även i Lunds kommun, YEEZZ.
och snart ska jag pysa iväg till träningen och springa lååångt i denna värmen, phu! vilket tryck det är alltså! Jag ska inte klaga, jag älskar sommaren.

PUSSHEJ ÄLSKAR LÄXOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0