bloggtorka?

Ni undrar säkert varför jag har varit värdelös på att uppdatera.
Svaret är att jag inte kunnat ladda in bilder från mobilen till datorn hos mamma, och då försvinner min motivation



men som ni ser så funkar det på pappas datorizo.
Jag tänkte från början uppdatera allt som hänt i veckan och börja med i Söndags. Men jag insåg, tack å lov, innan jag började med det att då skulle jag alltid ligga back en vecka. BLÖ. Så jag börjar med idag, japp:)

Inatt sov jag väl cirkus 10 timmar, vilket är bra, men när jag vaknade så kändes det ändå som om jag varit vaken i 18 timmar i sträck. Knäppt.
Jag har i vilket fall som helst följt med pappa till Erikshjälpen där vi hittade ett band med "Doctor Adamski- Musical Pharmasy" Vi köpte den inte, men det tillägnas min lillebror Adam som hela livet tillochfrån har blivit kallad Adamski. Lite frässsiggt.

Sen var tanken att vi skulle till en blommaffär. Men på vägen såg vi en skylt och en pil "Öppet Hus" och pappa ville dit för att på öppet hus finns det alltid något gratis!
HAHAHAH! Det var på Hvilan (Ett gymnasie i hantbruk och natur?) och jag har aldrig kännt mig mer missplacerad. Asså jag kände bara att det var fel gymnasie för mig och tänker defenetivt inte börja där. Det var liksom "Vad i helvete gör jag här?!!"

Efter blommaffären åkte vi hem och jag tog en power-nap. Effektivt om något. Nu är jag pigg(let) igen.
Jusdet! påvägen hem från lund körde vi förbi Rolle och Alida, som cyklade.
vad var det nu vi snacka om igår Alli - jo, TÄNINGSNARKOMAN! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0